Lagu Tema Seadanya Aku

Senafas mungkin bisa terlepas. Kini kau telah menjadi milikku.


Ost Seadanya Aku Ippo Hafiz Seadanya Aku Official Music Video Youtube

Feroz Kader Produksi.

. Seadanya Aku 2020 Episod 1. Setiap Isnin hingga Jumaat jam 7 malam di slot Akasia TV3 mulai 15 Januari ini. Seadanya Aku Penyanyi.

Di Sebalik Tabir Seadanya Aku. Drama Seadanya Aku menampilkan beberapa pelakon hebat antaranya seperti Zara Zya Azlee Khairi dan ramai lagi. Aku Seadanya Tiada pernah sekali kau bertanya Tiada kau ungkiti kisah lama Menulikan telinga Memejamkan mata Menerima ku seadanya 1 Kau meletakkan diriku ini Di sana nun di puncak nan tertinggi Namun ku menyedari hakikat diri Tak layak berada di sisi 2 Kau permata berkilauan tiap ketika.

Episod Tarikh Tayangan. Lagu OST Drama Seadanya Aku. Drama arahan Feroz Kader terbitan Country Universal Sdn Bhd.

Menarik Di TV3 Drama Seadanya Aku. Seadanya Aku Lirik Ippo Berikut Kunci gitar chord dan lirik lagu Seadanya Aku - Ippo Hafiz. Lagu Tema OST Drama Terima Aku SeadanyaNANTIKAN drama bersiri terbaru Terima Aku Seadanya yang bakal ditayangkan mulai 10 September pukul 900 malam di slot Lestary TV3.

4 dari 5 Posted On. Akan disiarkan menerusi saluran ntv7 bermula 2 Oktober setiap hari Isnin hingga Jumaat pukul 830 malam. Drama ni sarat dengan pelbagai mesej penuh dengan konflik persoalan persahabatan kekeluargaan yang ada.

Drama sebanyak 20 episod arahan Eoon Shuhaini. Menyatukan semula gandingan pelakon Zara Zya dan Azlee Khairi. Seadanya Aku Episod.

Dramamalay2u February 5 2020. Istana yang ku bina. Isnin-Jumaat 700 malam Saluran.

Ippo Hafiz - Seadanya Aku Chord Artist. Layankan sikit Di Sebalik Tabir Seadanya Aku. Muzik video terbaru Ippo Hafiz yang bertajuk Seadanya Aku yang dibintangi oleh pelakon popular Zara Zya.

15 Januari 2020 Waktu Siaran. Lagu Tema Drama Seadanya Aku. Setiap kata yang terungkap.

Lagu Tema OST Seadanya Aku dendangan Ippo Hafiz. Lagu Tema Drama Seadanya Aku OST. Drama Tonton Online Live Drama Seadanya Aku 2020 Episod 16.

Drama Terima Aku Seadanya ntv7 Drama bersiri Terima Aku Seadanya akan menemukan gandingan Puteri Aishah dan Nazim Othman. Fedtri Yahya Ippo Hafiz. Tonton dengar dan teruskan supportSeadanya Aku.

Karya arahan Eoon Shuhaini ini membariskan barisan pelakon ternama seperti Nazim Othman Puteri Aishah. Info mengenai sinopsis drama senarai pelakon serta biodata pelakon dan juga OST Lagu Tema. Sinar mata mu terlukis rasa.

Lirik Lagu Seadanya Aku Ippo Hafiz. Nantikan drama bersiri terbaru berjudul Seadanya Aku yang bakal bersiaran pada bulan November nanti di slot Akasia TV3. Instagram Azlee Khairi.

Berikut dikongsikan maklumat waktu ditayangkan tarikh hari episod pelakon lagu tema dan sinopsis drama ini. Am Seadanya aku D G Yang selalu bertemankan dirimu C Am Lupakan silam mu yang kelabu Bm Em Bukan yang engkau pinta. Siri drama Terima Aku Seadanya yang pernah bersiaran di saluran ntv7 menerusi slot GlamaDrama pada Oktober 2018 kembali menemui penonton di saluran TV3 bagi menggantikan drama Tuan Danial yang menamatkan siarannya pada Jumaat lalu.

Suka jalan cerita ni santai penuh positif. Drama Seadanya Aku Akasia TV3. Nubhan 2nd single SEADANYA AKU terminal one Seremban.

Ippo Hafiz Lirik. Asalnya drama ini dah pernah ditayangkan kat NTV7 dalam slot GlamaDrama last year bulan October 2018. Pelakon Mimi Lana Riz Amin Ben Amir Read More.

Drama Seadanya Aku TV3 Nantikan drama adaptasi novel Seadanya Aku karya Rissa Ahdiya di slot Akasia TV3. Kini kau telah menjadi milikku Seadanya aku Akan disiarkan menerusi saluran ntv7 bermula 2 Oktober setiap hari Isnin hingga Jumaat pukul 830 malam. Selepas tamat sudah Drama Tuan Danial lakonan Intan Najwa dan Idris Khan seterusnya adalah drama Terima Aku Seadanya yang teraju utama nya Puteri Aishah Nazim Othman Julia Farhana dan Daler Yusuf.

Lagu Lembah Kesepian nyanyian. Bakal dibintangi pelakon seperti Puteri. Tonton Online Live Drama Seadanya Aku 2020 Episod 16.

Country Universal Sdn Bhd. Saksikan telefilem ini pada 15 Januari 2020 jam 700 malam 28 episod. Seadanya Aku 2020 Episod 28.

Ditayangkan bermula 15 Januari 2020 setiap Isnin hingga Jumaat pukul 7 malam. Tuesday January 21 2020 Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan. LAGU TEMA OST Lagu.

Dalam ingatan cinta kita. Namun cintaku tetap bersamamu. Seadanya Aku merupakan sebuah siri drama televisyen perdana Malaysia 2020 arahan Feroz Kader lakonan Azlee Khairi Zara Zya Redza Rosli dan Elvina MohamadDiadaptasi dari novel 2018 dengan tajuk sama siri ini memulakan tayangan perdana di Slot Akasia TV3 bermula 15 Januari 2020 hingga 21 Februari 2020 menggantikan Adellea Sofea.

Kamar hatiku yang sayu.


Ost Seadanya Aku Ippo Hafiz Seadanya Aku Official Lyric Video Youtube


Ost Seadanya Aku Ippo Hafiz Seadanya Aku Lirik Youtube


Lirik Lagu Ippo Hafiz Seadanya Aku Ost Drama Seadanya Aku Tv3

Comments

Popular posts from this blog

Cara Nak Buat Burger Bilis